http://dc312.4shared.com/img/ZpcIS-dK/s7/baner_music_feredo.jpg 

fredo_blogflag.png

the best music feredo

موزیک و آهنگ:معرفی آثار موزیک خوانندگان

تبلیغات




يا ابا صالح المهدي ادركني 




دوستان عزیز ایمیل ما برای دریافت آهنگهای شما.

feredo.music@gmail.com


 

 

وىلاگ دانشجویان ict ورودی 90 شهاب دانش


 

آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر کهکشان با نام جمعه های انتظار با 3 کیفیت متفاوت . . .

 l ترانه سرا : میلاد تهرانی - ملودی : امیر کهکشان - تنظیم : راشا تقی پور
 l

امیر کهکشان

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

  Amir Kahkeshan - Jome Hay Entezar.mp3 3.8 MB Feb-02-12

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

  Amir Kahkeshan - Jome Hay Entezar ( 128 ).mp3 3.8 MB Feb-02-12

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64



آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر کهکشان با نام سمت تو

 

ترانه : پوریا ربیعی ، ملودی : علیرضا قرائی منش ، تنظیم : علی ضیائی

 

http://dl.iranmoosighi.com/ahang/1390/10/29/Amir%20Kahkeshan%20-%20Samte%20To.jpg

 

دانلود با کیفیت     MP3 128

 

Amir Kahkeshan – Samte To



آلبوم جدید و بسیار زیبای امیر کهکشان به نام نگو خدانگهدار....Exclusive

لطفا جهت حمایت ار صاحب اثر این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه فرمایید

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13162407961.jpg


وقتی کلافه ای

نگو خدا نگهدار


آخرین نگاه


نگاهم کن


همیشه روبرویم هستی

حقیقت


سوال بی جواب

پر پر گل


نازنینم


پیوند ملودی


  آلبوم جديد و بسيار زيباي امير كهكشان با نام نگو خدانگهدار...l Exclusive l

( ترانه سرا : بابك صحرايي )

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13162407961.jpg

MP3 112

01 Vaghti Klafeie.rar

02 Nago Khodanegahdar.rar

03 Akharin Negah.rar

04 Negaham Kon.rar

05 Hamishe Roberomi.rar

06 Haghighat.rar

07 Soal Bi Javab.rar

08 Par Par Gol.rar

09 Nazaninam.rar

10 Peyvand Melodi.rar


نقدی بر آلبوم نگو خدانگهدار با صدای امیر کهکشان

 

 

نخستین آلبوم امیر کهکشان با نام نگو خدانگهدار بهمن ماه 88 منتشر شد . در این مجموعه از سازهایی مانند : پیانو – درامز – پرکاشن – گیتارباس – گیتار نایلون و استیل – ویلن – ویلن آلتو – ویلن سل – ساکسیفون – فلوت – ابوا ، در کنار سازهای الکترونیک استفاده شده است . جمعی از بهترین نوازنده های کشور شامل 17 نفر در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند .

این آلبوم در طول 4 سال تولید شده است .

 

نگاهی به قطعات این مجموعه :

 

1 – وقتی کلافه ای = ترانه : بابک صحرایی – ملودی : بابک زرین – تنظیم : نیکان – در شروع موسیقی و صدای خواننده توامان آغازگر این قطعه می باشند . این قطعه ترنس در فضایی کاملا الکترونیک ساخته شده است . در میانه ها خواننده با تحریرهایی در گامی تقریبا بالا می خواند . با گفتن وقتی کلافه ای موسیقی و صدای خواننده تمام می شود .

 

2 – نگو خدانگهدار = ترانه : بابک صحرایی – ملودی و تنظیم : بابک زرین – این قطعه با نوای پیانو شروع می شود و بلافاصله خواننده هم کار خود را آغاز می کند . پس از آن با اضافه شدن درام ، فلوت و ویلن موسیقی پرحجم تر می شود و خواننده هم خواندن خود را ادامه می دهد . در اورتور با خودنمایی ویلن ، قسمتهای بی کلام شنیدنی تر می گردد . این قطعه اسلو به صورت کاملا آکوستیک ساخته شده  ، خواننده هم به خوبی حس کلام را منتقل می سازد . این قطعه جزو کارهای خوب این آلبوم می باشد .

 

3 – آخرین نگاه = ترانه : حمید رضا صمدی – ملودی : رضا منتظر – تنظیم : مهران خلیلی – با صدای کوتاه فلوت قطعه شروع می شود و پس از آن موسیقی این کار که ترنس می باشد آغاز می گردد . در ادامه خواننده مسلط و به راحتی کلام را اجرا می کند . این ترانه که حکایت از جدایی دارد در فضایی کاملا الکترونیک ساخته شده است .

 

4 – نگاهم کن = ترانه : سهراب پهلوان – ملودی و تنظیم : نیکان – این قطعه با صدای ساکسیفون و همراهی پیانو شروع می شود و پس از آن خواننده با پیانو و گیتار چند بیت ابتدایی را اجرا می کند . در ادامه با اضافه شدن سمپل ها و ویلن ها خواننده به گام بالاتری می رود . در این قطعه اسلو در برخی قسمتها موسیقی خلوت تر می شود و در اوج موسیقی پرحجم تر می گردد. در میانه های کار و در اورتور دوباره ساکسیفون نواخته می شود و در انتها با اوج گرفتن موسیقی ، صدای خواننده هم به گامی بالاتر می رود .

 

5 – همیشه روبرومی = ترانه : حمیدرضا صمدی – ملودی : بابک زرین – تنظیم : نیکان – کاری کاملا الکترونیک و ترنس که با اورتوری کوتاه ، خواننده شروع به خواندن می کند و حرف آخر هر مصراع را بیش از حد معمول می کشد که این تا آخر این قطعه چندین بار تکرار می شود . در ادامه با افزودن صدای سمپل ها موسیقی پرحجم تر می شود و ریتم می گیرد . در ادامه موسیقی دوباره کم حجم می شود ولی دوباره به حالت عادی برمی گردد .در انتها با خواندن عبارت تو از من دوری این قطعه به اتمام می رسد .

 

6 – حقیقت = ترانه : حمید رضا صمدی – ملودی : بابک زرین – تنظیم : رضا تاجبخش – سولوی ویلن آغازگر این قطعه می باشد . در ادامه خواننده با پیانو همراه می شود و شروع به خواندن می کند . سمپل ها و زهی ها اضافه می گردند و موسیقی شکل اصلی خود را پیدا می کند . در اورتور ویلن سل هم شنیده می شود و همچنین ویلن ها آنرا همراهی می کنند . به این صورت با کاری آکوستیک روبرو می شویم . در آخر هم میلاد فرهودی به عنوان همخوان یه حقیقت را چند بار تکرار می کند . این قطعه جزو کارهای موفق این مجموعه می باشد .

 

7 – سئوال بی جواب = ترانه : افشین یداللهی – ملودی : بابک زرین – تنظیم : نیکان – این قطعه تیتراژ برنامه آستانه ( ویژه نوجوانان ) پخش شده در سال 87 از شبکه اول سیما می باشد . در آغاز با صدای سمپل و بلافاصله خواننده شروع به خواندن می کند . در اورتور آن ساکسیفون حضور پررنگی دارد . ترانه به خوبی توانسته از زبان نوجوانان مسائل و خواسته های آنان را بیان کند . همچنین در میانه های قطعه گیتار هم افزوده می شود . این قطعه کوتاهترین تراک این مجموعه با زمان 45/2 می باشد . این کار هم جزو قطعات شنیدنی این آلبوم می باشد . در ضمن تنها ترانه این مجموعه می باشد که مضمون عاشقانه ندارد .

 

8 – پرپرگل نیلوفرم = ترانه : حمید رضا صمدی – ملودی و تنظیم : بابک زرین – در ابتدا خواننده شروع به خواندن می کند و بعد با اضافه شدن سازهای گیتار ، پیانو ، گیتار باس قطعه شکل اصلی خود را پیدا می کند و بلافصله درام نیز افزوده می گردد . پس از اینکه خواننده مقداری از ابیات را خواند ساز ابوا هم به گوش می رسد . در قسمتهای بی کلام بار اصلی بر دوش زهی ها می باشد . این قطعه به صورت اسلو می باشد و در فضایی آکوستیک تنظیم شده است . یکی از بهترین قطعه های آلبوم که خواننده هم به خوبی ظاهر شده است .

 

9 – نازنینم = ترانه : بابک صحرایی – ملودی : تورج شعبانخانی – تنظیم : بابک زرین – این قطعه با صدای پرکاشن وگیتار شروع می شود . در ادامه با ملحق شدن پیانو اورتوری 54 ثانیه ای آن تمام می شود و خواننده کار خود را آغاز می کند . در اورتورگیتار نقش اصلی رابر عهده دارد . این قطعه کاری اسپنیش است که تا اندازه ای با دیگر قطعات آلبوم متفاوت است .

 

10 – پیوند ملودی ( پیانو ) – تنظیم : نیکان – در این قطعه با تکنوازی پیانو توسط رضا تاجبخش خواننده گلچینی از قطعات آلبوم را اجرا می کند .

 

امیر کهکشان به عنوان خواننده این آلبوم از صدایی نرم و شفاف برخوردار است و در اجرای قطعات مسلط نشان داده است . در ادای کلمات خوب ظاهر شده است و از صدای خود به خوبی استفاده کرده است . گرچه در بیشتر قسمتها در گام تقریبا بالایی می خواند ولی از یک حد دیگر بالاتر نمی رود و دست به ریسکی که برخی خوانندگان می زند نمی زند و به بیان ساده به صدای خود فشار نمی آورد . البته صدای خواننده بی شباهت به صدای حامی نیست و مشخص است که خواننده سعی کرده در همان فضای کاری حامی مانور دهد و دقیقا با تیم کاری وی به همکاری پرداخته است . به همین علت این مجموعه به کارهای ارائه شده حامی شباهت فراوانی دارد . فضای آلبوم شامل کارهای سنگین و آکوستیک و همچنین کارهای الکترونیک و مدرن می باشد که با تلفیق این دو، مجموعه ای شنیدنی حاصل شده است .

 با توجه به اینکه این مجموعه نخستین آلبوم این خواننده می باشد ، وی در گام نخست موفق ظاهر شده و چه در بخش ترانه که یکی از بهترین آلبومهای سال می باشد و چه در عرصه موسیقی توانسته انتظارات مخاطبان را به خوبی برآورده سازد .

این آلبوم جزو کارهایی است که می توان بارها آن را شنید و از شنیدن آن خسته نشد ، برعکس بسیاری از آلبومهایی که حتی یکبار شنیدن آنها هم زجر آور است . البته نمی توان این کار را خالی از هرگونه نقص دانست ولی برای نخستین آلبوم یک خواننده قابل قبول و رضایت بخش است .

نکته عجیب این است که این آلبوم با توجه به تیم حرفه ای آن که توانسته مجموعه خوبی را تولید کند ولی چندان مورد توجه نشریات و سایتها قرار نگرفت و زحمات عوامل آن را نادیده گرفتند . این در حالی بود که این آلبوم جزو بهترین کارهای سال 88 محسوب می شود . ولی در مقابل برای برخی از سطحی ترین و ضعیف ترین آلبومهای سال تبلیغات آن چنانی به راه انداختند و آن کارها را مهم جلوه دادند.

در مجموع امیر کهکشان با این آلبوم انتظارات را از خود بالا برده و حال منتظر کارهای بعدی وی هستیم تا مشخص شود این کار اتفاقی بوده است و یا خواننده برای ماندن آمده است .


امیر کهکشان | نگو خدانگهدار

آلبوم اول امیر کهکشان، با نام نگو خدا نگهدار اوایل بهمن ماه به صورت خصوصی به بازار عرضه شد. پخش این آلبوم را شرکت چهره خندان انجام می دهد.

پیش نقد:

امیر کهکشان، خواننده تیراژ یکی از برنامه های تلویزیونی، آلبوم قوی را با همراهی جمعی از هنرمندان خوب موسیقی پاپ عرضه کرده است. مجموعه نگو خدا نگهدار بدون تبلیغات و زمینه سازی های رایج عرضه شده و از بسیاری آلبوم های با تبلیغات زیاد بهتر و در رتبه بالاتری قرار می گیرد. انتظار می رود که استقبال از این آلبوم با گذشت زمان افزایش پیدا کند.

اینسرت:

طرح خوب روی جلد، عکسی خوب از خواننده اثر است در زمینه زرد و طلایی که نام آلبوم و خواننده در کنار عکس نوشته شده است. در پشت اینسرت، اطلاعات بسیار کامل و جامعی از قطعات آلبوم و نوازندگان چاپ شده است. طراحی اینسرت آلبوم بسیار مناسب و قابل قبول است. هر چند اگر جلد سه لت می شد بسیار بهتر بود. البته جنس مقوای اینسرت هم معمولی و کمی نازک است!

اطلاعات آلبوم:

آلبوم 47 و نیم دقیقه ای نگو خدانگهدار، دارای 10 قطعه است. ترانه های این مجموعه از بابک صحرایی، سهراب پهلوان، حمیدرضا صمدی و افشین یدالهی است. ملودی ها از استاد تورج شعبانخانی، بابک زرین، رضا منتظر و نیکان است. تنظیم ها از نیکان، مهران خلیلی، بابک زرین و رضا تاجبخش است.

در این مجموعه نوازندگانی چون آندره آرزومانیان، رضا تاجبخش، عین اله کیوان شکوه، همایون نصیری، بابک ریاحی پور، رضا تاجبخش، فیروز ویسانلو، میثم مروستی، مازیار ظهیرالدینی، علی جعفری پویان، نیما زاهدی، هومن نامداری، ناصر رحیمی، فرشید حفظی فر، نیکان، مهران خلیلی، میلاد فرهودی، بردیا کیارس و ... حضور دارند. صدای خواننده خوب و قوی، شبیه به صدای حامی شریف است البته با قدرت صدای کمتر!

اطلاعات قطعات:

قطعه اول ( وقتی کلافه ای ) با ترانه بابک صحرایی، ملودی بابک زرین، تنظیم نیکان.

( وقتی کلافه ای  دلگیرم از خودم

  نباید این همه غرق تو می شدم 

  وقتی کلافه ای دلتنگ و بی کس ام

  حتی به سایه ای از تو نمی رسم ... )

آغاز تراک، آغاز اجرای خواننده است. موسیقی زمینه و تنظیم دیجیتالی، خواننده را در اجرای قطعه ای زیبا همراهی می کنند. خواننده ترانه ی بسیار زیبای بابک صحرایی را به خوبی اجرا می کند. ریتم موسیقی نسبتا تند است و فضای قطعه شبه تکنو است. 

قطعه دوم ( نگو خدا نگهدار ) با ترانه بابک صحرایی، ملودی و تنظیم بابک زرین.

خواننده در زمینه پیانو شروع به اجرای ترانه ی زیبای دیگری می کند. موسیقی آرام و اجرای پر قدرت خواننده قطعه ای نسبتا سنگین را عرضه کرده است. فضای کار شبیه به کارهای آرام حامی است. موسیقی زمینه صدای خواننده همراه با صدای درامز و پیانو و فلوت و گیتار است و در قسمت های بی کلام ویولن پاسخ خواننده را می دهد. تنظیمی آکوستیک با صدای سازهای واقعی. خواننده در قسمت های مختلف اوج می گیرد که کمک زیادی به زیبای قطعه کرده است.

( نگو خدا نگهدار    وقتی سراپا شوقیم

وقتی رها شدیم از   گردش تلخ تقویم ...) 

قطعه سوم ( همیشه روبرومی ) با ترانه حمیدرضا صمدی، ملودی بابک زرین، تنظیم نیکان.

با صدای کوتاه فلوت، موسیقی با ریتم سریعی آغاز می شود. تنظیمی بسیار خوب و دیجیتالی از نیکان، کاری تکنو عرضه کرده است. خواننده پس از 50 ثانیه شروع به خواندن می کند.

( خیلی سخته نمی تونی    نگو تا ابد می مونی

  قسمت منو تو اینه         بی کسی بی همزبونی

  نگو فصل آشنایی           واسه ما اول راهه

 این نگاه خیس معصوم     دیگه آخرین نگاهه ... )

قطعه ضرباهنگ سریعی دارد و هماهنگی خوبی بین عوامل مختلف برقرار است. فضاسازی دیجیتالی و فراگیر قطعه از کارهای دیگر موجود در بازار بسیار برتر است. این قطعه یکی از کارهای خوب آلبوم امیر کهکشان است.

قطعه چهارم ( نگاهم کن ) با ترانه سهراب پهلوان، ملودی و تنظیم نیکان.

با صدای ساز بادی مسی موسیقی آرامی آغاز می شود. خواننده ترانه خوبی را در زمینه موسیقی بسیار آرام اجرا می کند. ملودی دلنشین قطعه، فضاسازی بسیار مناسب نقش پررنگی در زیبایی قطعه دارد. پیانو و ویولن در زمینه صدای خواننده و ساکسیفون در قسمت های بی کلام قطعه را به خوبی پیش می برند. اجرای خواننده در این قطعه هم بسیار به کارهای حامی شریف نزدیک است.

قطعه پنجم ( آخرین نگاه ) با ترانه حمیدرضا صمدی، ملودی رضا منتظر، تنظیم مهران خلیلی.

موسیقی الکترونیکی کم کم ریتم می گیرد و با با صداهای آرام ادامه پیدا می کند. خواننده شروع به خواندن ترانه بسیار زیبای تراک می کند. صداهای دیجیتالی به فضا اضافه می شود. ملودی قطعه مناسب است. ولی تنظیم و فضاسازی نتوانسته مطابق اجرای خواننده و ملودی پیش رود. در برخی قسمت ها احساس می شود که تنظیم مطابقتی بر کار ندارد. ضمن اینکه فضاهای خالی زیادی در تنظیم وجود دارد. 

قطعه ششم ( حقیقت ) با ترانه حمیدرضا صمدی، ملودی بابک زرین، تنظیم رضا تاجبخش.

صدای دلنشین و آرام پیانو آغازکننده قطعه ای ملایم است.

( اینکه حرفای تو هم پر از دروغه

  اینکه دنیای تو هم پر از فریبه

  اینکه مهربونیات فقط یه خوابه

  اینکه چشمای تو هم با من غریبه

  نه یه خوابه     نه یه کابوس     یه حقیقته عزیزم

   هنوزم عاشقم اما      دارم از تو می گریزم ... )

خواننده اجرای زیبایی در زمینه موسیقی آرام دارد. تنظیم قطعه زیبا و مناسب فضای کار است. فضاسازی این قطعه آرام انرژی خوبی دارد و در واقع تنظیم به عنوان فاکتور مهمی در این تراک باعث زیبایی قطعه شده است. در انتهای قطعه میلاد فرهودی به عنوان همخوان، به خواننده در به پایان رساندن قطعه کمک می کند.

قطعه هفتم ( سوال بی جواب ) با ترانه افشین یدالهی، ملودی بابک زرین، تنظیم نیکان.

قطعه ای که با صداهای الکترونیکی آغاز می شود و خواننده اجرای معمولی روی موسیقی زمینه همراه با صدای گیتار دارد. در قسمت های بی کلام ساز بادی، جواب مناسبی به خواننده می دهد. ملودی قطعه معمولی است و تنظیم نسبتا قابل قبولی دارد.

قطعه هشتم ( پرپر گل نیلوفرم ) با ترانه حمیدرضا صمدی، ملودی و تنظیم بابک زرین.

( پر پر گل نیلوفرم    هم غصه ی ناباورم

 من با تموم خستگیم   با عشق تو همسفرم

 پر پر گل بی آشیون   این قصه را از سر بخون

 برگرد و باور کن منو   ای همصدای نیمه جون ... )

ترانه زیبا و احساسی را خواننده به خوبی اجرا می کند. ملودی بسیار زیبا و با ریتم کند و تنظیم آکوستیک و بسیار مناسب قطعه، یکی دیگر از کارهای خوب آلبوم را عرضه کرده است. درامز در زمینه اجرای خواننده و صدای ویولن ها در قسمت های بی کلام، قطعه ای احساسی، پر انرژی و زیبا عرضه کرده است.

قطعه نهم ( نازنینم ) با ترانه بابک صحرایی، ملودی تورج شعبانخانی، تنظیم بابک زرین.

گیتارباس و پرکاشن قطعه را آغاز می کنند و فیروز ویسانلو با هنرنمایی خود قطعه را تا یک دقیقه به زیبایی پیش می برد. ریتم متعادل موسیقی زمینه ادامه پیدا می کند و خواننده ترانه ی خوبی را با ریتم کمی کند تر از ریتم زمینه اجرا می کند. ملودی قطعه زیبا است و فضاسازی ملایم و مناسب و ساز محور قطعه، با هنر فیروز ویسانلو یک قطعه دلنشین را عرضه کرده است. اوج ها و کشش های خواننده توانایی امیر کهکشان را به رخ کشیده است. البته خواننده در کشش کلمات با تن پایین کمی لرزش صدا دارد.

قطعه دهم ( پیوند ملودی ) به جای ریمیکس های پر سرو صدایی که مد بازار شده است، خواننده، قسمت هایی از چند قطعه را فقط با پیانو اجرا می کند. قطعه ای زیبا، ملایم و دلنشین که با هنرنمایی نوازنده برجسته پیانو، آندره آرزومانیان و احتمالا ایده نیکان بوده است.

دیدگاه کلی:

آلبوم نگو خدا نگهدار، اولین مجموعه هنری امیرکهکشان، یکی از کارهای زیبای زمستان امسال است که شامل فضاهای متنوعی است. مجموعه ای که در زمره کارهای حرفه ای قرار می گیرد و کاری خوب ارزیابی می شود. نکات مثبت این آلبوم، صدای خوب و قوی خواننده، اجراهای خوب خواننده، موسیقی های خوب، ترانه های زیبا و تنظیم ها و فضاسازی های موثر و مناسب است. تنظیم های سازمحور و آکوستیک که بابک زرین انجام داده و تنظیم های دیجیتالی نیکان، به خوبی انجام شده است. این آلبوم می تواند مورد توجه مخاطبان موسیقی پاپ قرار بگیرد. در صورتی که می خواهید مجموعه ای قوی با حضور جمعی از نوازندگان برتر بشنوید و حتی تنظیم دیجیتالی قوی تر از کارهای بازار گوش کنید، این مجموعه بهترین انتخاب است.


آلبوم   نگو خدا نگهدار   با صداي امير كهكشان

۶ کار از این اثر از بابک زرین به شرح ذیل می باشد :

   نام ترانه         ترانه سرا         ملودی نویس          تنظیم               

وقتي كلافه اي       بابك صحرايي          بابك زرين                 نيكان

نگو خدانگهدار      بابك صحرايي            بابك زرين              بابك زرين

هميشه روبرومي   حميدرضا صمدي      بابك زرين                نيكان

حقيقت               حميدرضا صمدي        بابك زرين        رضا تاجبخش

سوال بي جواب      دكتر يدالهي           بابك زرين                نيكان

پرپر گل نيلوفرم  حميدرضا صمدي          بابك زرين             بابك زرين

 


۲ آهنگ جدید و بسیار زیبا ار امیر کهکشان ( با 2 کیفیت)

دانلود آهنگ ها با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

Amir_Kahkeshan_-_Akharin_Negah

Amir_Kahkeshan_-_Vaghti_Kalafe


آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر کهکشان به نام آستانه

| آهنگساز : بابک زرین - تنظیم : نیکان - شعر : افشین یدالهی |

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت


  Amir_Kahkeshan_-_Astane


نظرات دوستان

* نام و نام خانوادگی :
آدرس وب سایت :
* آدرس ایمیل:
سن :
شهر :
تلفن :
آدرس :
نحوه تماس با شما: تلفن: آدرس ایمیل
نحوه آشنایی شما با ما:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز